zizizi, ja miałem takie same, jeden kwadracik biały z tyłu, z napisem HFH. Wymienili mi na BE i nadal jest słabo, ok 370 cm. Teraz czekam, zamówili dla mnie DE - to może być hardkorowo. Popularne BF podobno ETKA im nie daje możliwości dobrania do mojego auta. Powodzenia w walce.
[O2] Problem z tylnym zawieszeniem Octavia II FL, sprężyny
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Hej wszystkim! I ja dzisiaj odebrałem auto po wymianie sprężynek.
Przed wymianą było Przód-405 Tył-365 (mierzone przeze mnie - bak pełny)
Dzisiaj po wymianie Przód-400 Tył-390
Jakie sprężyny miałem przed wymianą nie wiem - po wymianie jeden pasek biały, jeden pomarańczowy. Na wyposażeniu krata VAT i koło zapasowe. Wizualnie podniosło się baaaardzo.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftMusze zobaczyc jakie mam w starym BXE, przeciez tam praktycznie zawsze jest okolo 400, ale 390 to zawsze lepiej niz 365 - mamy podobne parametry
Zamieszczone przez PPrzemekMnie tylko zastanawia, dlaczego każdemu dają inne sprężyny.
Zamieszczone przez wjablChyba tak jednak nie jest - po coś ważą te auta.....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzysztof512Wykonałem dzisiaj pomiar po poniedziałkowej wymianie [ nowe sprężyny 1xbiały, 3xżółty ]
tył siedzi z prawej strony 36 cm, lewy 37. W ten poniedziałek zgłaszam dalej , zobaczę co będzie.
Komentarz
-
-
W moim przypadku (jak już wcześniej pisałem) problem z niskim zawieszeniem zobaczyłem tydzień przed odbiorem auta w salonie. Kierownik tamtejszego serwisu - wiadomo - odbierze Pan, pojeździ i wtedy reklamować. Postanowiłem sam do SAP napisać - powstał niezły elaborat. Po 40 minutach info zwrotne (mailowo), że już SAP dogadał się z dealerem i sprężyny wymienią. I tak się stało. Auto od razu wizualnie wyższe - nie robiłem pomiarów, ale z pełnym gazem, pełnowymiarowym zapasem jest ok.
Sprężyny jak u większości - 1 biała i 3 zółte. Cała operacja od mojego maila do wymiany i odbioru auta - 3 dni. Także sprawa załatwiona błyskawicznie. Klient jak na razie zadowolony
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzysztof512coś jest nie tak ? sprężyny są nie tak, przed wymianą wysokość 35,3 z obu stron
teraz jest z jednej 36 a z drugiej 37. Mam prośbę ktoś mógłby podrzucić szablon pisma w tej sprawie jaki pisał do serwisu to by znacznie ułatwiło sprawę
Komentarz
-
-
po wymianie nie zrobili pomiarów, auto zjechało z podnosnika i oddali mi je na parkingu , gdzie dopiero zwróciłem na to uwage i sam z własną taśmą zrobiłem pomiar, widziałem te spingi przed wymianą niestety nie byłem bezposrednio przy wymianie, wiec mogli mnie skręcić, przed godziną zrobiłem pomiar na płaskim asfalcie i wyszło 36 cm i 36,5 cm wiec już sie ułozyły jeszcze lepiej jak bezposdrenio po wymianie. Generalnie i tak mogli mnie skrecić to chwila moment i moga załozyć spręzyny jakie chcą , a farbą pomalować to nie sztuka. Naklejki na opakowaniu foliowym miały oznaczenie 1 KO 511 115 BF.
ale czy to są te spręzyny w rzeczywistości to nie jestem pewny. Jaki mieliscie pomiar od środka osi po wymianie?Krzysztof512
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzysztof512po wymianie nie zrobili pomiarów, auto zjechało z podnosnika i oddali mi je na parkingu , gdzie dopiero zwróciłem na to uwage i sam z własną taśmą zrobiłem pomiar, widziałem te spingi przed wymianą niestety nie byłem bezposrednio przy wymianie, wiec mogli mnie skręcić, przed godziną zrobiłem pomiar na płaskim asfalcie i wyszło 36 cm i 36,5 cm wiec już sie ułozyły jeszcze lepiej jak bezposdrenio po wymianie. Generalnie i tak mogli mnie skrecić to chwila moment i moga załozyć spręzyny jakie chcą , a farbą pomalować to nie sztuka. Naklejki na opakowaniu foliowym miały oznaczenie 1 KO 511 115 BF.
ale czy to są te spręzyny w rzeczywistości to nie jestem pewny. Jaki mieliscie pomiar od środka osi po wymianie?
[ Dodano: Nie 08 Lip, 12 22:21 ]
Zamieszczone przez Krzysztof512po wymianie nie zrobili pomiarów, auto zjechało z podnosnika i oddali mi je na parkingu , gdzie dopiero zwróciłem na to uwage i sam z własną taśmą zrobiłem pomiar, widziałem te spingi przed wymianą niestety nie byłem bezposrednio przy wymianie, wiec mogli mnie skręcić, przed godziną zrobiłem pomiar na płaskim asfalcie i wyszło 36 cm i 36,5 cm wiec już sie ułozyły jeszcze lepiej jak bezposdrenio po wymianie. Generalnie i tak mogli mnie skrecić to chwila moment i moga załozyć spręzyny jakie chcą , a farbą pomalować to nie sztuka. Naklejki na opakowaniu foliowym miały oznaczenie 1 KO 511 115 BF.
ale czy to są te spręzyny w rzeczywistości to nie jestem pewny. Jaki mieliscie pomiar od środka osi po wymianie?
Komentarz
-
-
Z informacji zawartych w tym wątku wynika, że zdecydowana większość osób, którym ASO wymieniło sprężyny, otrzymała te z końcówką BF (1xbiała, 3xżółte). Ponieważ auto mam po gwarancji, a ASO jakoś się nie spieszy z podaniem ceny sprężyn :-|, chciałem spytać, czy ktoś z Was posiada informację, ile kosztują (oryginały)? A także, czy warto zawracać sobie głowę sprężynami firmy Monroe (można kupić odpowiedniki BFa za 178zł/szt.)?
Komentarz
-
-
Normalna cena w ETCE to jakieś 294 zł / sztuka.Czarna perła O2 FL:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58593
Komentarz
-
Komentarz